| Stavanger 09:00 – 16:00
Mars Grafill no kalender 3000x 500px

Grafill Stavanger: Vil du bli god på å bygge merkevarer som har kraft til å påvirke?

Det som gjør at noe går fra å være en vare til en merkevare er en emosjonell merverdi. Det er verdien av at folk blir mer lojale, har lyst til å jobbe for, betale mer for, investere i, reise til, stemme på eller på andre måter foretrekke det som har en merkevareverdi vi liker. Bli med på workshop med Mars!

Mars Grafill no kalender 3000x 500px

På workshopen vil du utforske verktøy, og kanskje få noen nye perspektiver, på hvordan man kan gå frem for å bygge sterke merkevareidentiteter med tydelige merkevarehistorier.

I workshopen vil du få en introduksjon og lære mer om:

  • Introduksjon til Merkevareidentitet, arketypehjulet og identitetsprismet
  • Arbeide med arketyper som utgangspunkt for sterke merkevareidentiteter.
  • Arbeide med identitetsprisme for å sikre at merkevareidentiteten ikke blir selvopptatt, men inviterer folk inn.
  • Introduksjon til historiefortelling.
  • Arbeid med utforsking av ulike historiestrukturer.

Priser og påmelding
Medlem kr. 1500,-
Ikke-medlem kr. 4500,-
Lunsj inkludert
Påmelding

Ikke medlem ennå? Du kan enkelt melde deg inn her!

De 5 første som melder seg på får boken Raketter og rebeller!

Velkommen til workshop, torsdag 6. juni kl. 09.00–16.00.

Adresse
Rogaland kunstsenter
Nytorget 17, 4013 Stavanger, Norge

Om kursholder
Kirsti Rogne leder workshopen. Hun er grunnlegger og partner i Mars og medforfatter av merkevarestrategiboken Raketter og rebeller. Hun har jobbet i skjæringspunktet forretningsutvikling og merkevarebygging, i Norge og internasjonalt, som markedsdirektør, rådgiver, foredragsholder og tekstforfatter siden 2000. Kirsti brenner for å skape tydelige merkevareidentiteter og historier som bringer dem til live.

Om Mars
Mars er et uavhengig rådgivingsselskap for den som vil bygge merkevarer folk bryr seg om. På Mars jobber vi på en måte som er smidig, og forankret i anerkjent metode for strategi- og merkevareutvikling.