Diplom

Mission

Identitet for Narvesen

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Main Helix 3 D" i full størrelse

Kreativ leder
Gary Swindell

Design
Karl Martin Sætren og Marius Holtmon

Tekst
Dag Evjenth
 

Konsulent
Bård Annweiler

Firma
Mission

3D
Bai Daniel Øgaard Kanu / Hugo Design

Oppdragsgiver
Reitan Convenience

Juryens kommentar

Et friskt pust i en markedskategori som sjelden fornyer seg. Med den nye identiteten tar merkevaren Narvesen et stort visuelt skritt framover og forbedrer hele kundeopplevelsen, men beholder kjente deler fra den gamle identiteten. Det er mange nye elementer, og juryen vil trekke fram den intensive fargebruken kombinert med varme gråtoner og materialer, samt tilleggsdimensjonen med bevegelse. En sprek helhet på tvers av alle flater, fra interiør til reklame, som appellerer til den brede målgruppen.

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Narvesen Logos1" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Narvesen Merch3 Kms" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Plakater1" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Hardsell Posters5" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Narvesen Design Brandguide Heliks Eksempel6" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Uniform1" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Narvesen Karl Johan Interior3 1580B" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 2015 11 19 Skilt Perspektiv" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 4974 Color Cards Graphics1" i full størrelse