Kampanje
Diplom
ANTI
Musikkutgivelse for Thea & the Wild ‘Deadheading’
Kreativ leder
Kristoffer Eidsnes / ANTI
Foto
Magdalena Malinowska
Produkteier
Thea Glenton Raknes
Oppdragsgiver
Thea & the Wild
Juryens kommentar
Gjennom personlige, taktile og tidvis hypnotiske kollasjer skaper kampanjen for albumet «Deadheading» av Thea & The Wild en unik visuell verden. Lag på lag med analoge fotografier og videoer er vevd sammen av en lett, blonde-aktig grafikk. Uttrykket er helstøpt, men variert, og alle elementer, fra pressebilder og SoMe-videoer til merch og live visuals, er fulle av historie og stemning. Kontraster er stikkord for albumet – land møter by, natur møter betong, ungdom møter alderdom – og det visuelle resultatet er en poetisk videreføring. Som publikum blir man gjerne værende en stund ekstra i Theas oppslukende audiovisuelle univers.