Diplom

Heydays og Goods

Visuell identitet for Carrot

Klikk for å se bildet "Main 01 01 5419 20970 Carrot" i full størrelse

Grafisk design
Heydays og Goods

Strategi
Heydays og Goods

Foto
Hinda Fahre

Oppdragsgiver
Carrot

Juryens kommentar

En identitet der søppel er ryggmargen posisjonerer Carrot som et friskt, lekent og motiverende teknologiselskap. Den sterkeste markøren er det interaktive verktøyet som gir ikke-designere muligheten til å illustrere avfall. Verktøyet er bygget på et så enkelt system at resultatet alltid gir Carrot-identitet. I kombinasjon med en relevant fargepalett, forfriskende foto og gode skriftvalg, blir dette en identitet vi gleder oss til å se mer av. Som et friskt tilskudd i en bransje fylt til randen med mobius-loops, grønt og annet tørt, oppnår Carrot å bryte med kategorispråket og kommunisere til publikum med en distinkt og oppløftende stemme.

Klikk for å se bildet "01 01 5419 21404 Carrot Foto" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20979 Carrot Adshel" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20980 Carrot Foto" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20971 Carrot Typografi" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20796 Carrot Tote" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20798 Carrot Artboard 1 Copy 2" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20795 Carrot Logo" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20793 Carrot Event2" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20794 Carrot Sign" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20792 Carrot Flyer" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20790 Carrot Posters" i full størrelse

Klikk for å se bildet "01 01 5419 20791 Carrot Event" i full størrelse