Kampanje
Diplom
Hyper og Handverk
CD for ”Teorisangboka”
Art direction
Kim Taanevig og Dennis Tönnkvist / Hyper og Eivind Stoud Platou / Handverk
Illustrasjon
Remi Julebø / Deformat
Tekst
Frank Nystuen / Hyper
Strategisk rådgiver
Trine Weidal / Hyper
Prosjektleder
Hanne Kopstad / Hyper
Ansvarlig hos kunde
Gro Grotle / Gjensidige
Oppdragsgiver
Gjensidige
Juryens kommentar
Som Norges største forsikringsselskap har Gjensidige satt seg som mål å få ned antall ulykker blant unge i trafikken. Som et ledd i dette har de utviklet Teorisangboka. En morsom og god idé som tar opp og tilgjengeliggjør læring gjennom musikk og tilhørende tekster. Kampanjen er pakket inn som en overdimensjonert refleks — et visuelt ærlig og rått utrykk som treffer målgruppen gjennom det humoristiske aspektet.