Diplom

Hyper og Handverk

CD for ”Teorisangboka”

Klikk for å se bildet "1 11 5088 Main Teorisangboka Refleks 2" i full størrelse

Art direction
Kim Taanevig og Dennis Tönnkvist / Hyper og Eivind Stoud Platou / Handverk

Illustrasjon
Remi Julebø / Deformat

Tekst
Frank Nystuen / Hyper
 

Strategisk rådgiver
Trine Weidal / Hyper

Prosjektleder
Hanne Kopstad / Hyper

Ansvarlig hos kunde
Gro Grotle / Gjensidige

Oppdragsgiver
Gjensidige

http://www.duplexrecords.no/teorisangboka/konkurranser/

Juryens kommentar

Som Norges største forsikringsselskap har Gjensidige satt seg som mål å få ned antall ulykker blant unge i trafikken. Som et ledd i dette har de utviklet Teorisangboka. En morsom og god idé som tar opp og tilgjengeliggjør læring gjennom musikk og tilhørende tekster. Kampanjen er pakket inn som en overdimensjonert refleks — et visuelt ærlig og rått utrykk som treffer målgruppen gjennom det humoristiske aspektet.

Klikk for å se bildet "1 11 5088 Teorisangboka Refleks 1" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 11 5088 Teorisangboka Refleks 3" i full størrelse