Reklame / kampanje
Diplom
TRY Design
Kampanjeidentitet ‘Frukttimen’
Art direction og illustrasjon
Nicklas Hellborg / TRY Design
Karakteranimasjon
Tord-Øystein Stubberud
Motion Design:
Roy Kristoffersen og Syver Lauritzsen
Lyd
Kim M. Jensen
Firma
TRY Motion
Utviklere
Daniel Skogly, Magnus Bergman og Marius Nohr / TRY Tech
Digital produsent
Andreas Roel Vevle / TRY Apt
Kreativt team
Hallvard Vaaland og Mathias Sandvik / TRY Reklame
Oppdragsgiver
Bama
Juryens kommentar
I denne kampanjen har sjarmerende fruktkarakterer fått jobben å minne det norske folk om at det er på tide å innta frukt. Slik sørger de for å opprettholde sunne rutiner i en kaotisk hverdag med hjemmekontor, hjemmeskole, hjemmealt. Både karakterene og fargepaletten har noe retro over seg, og vi blir villig med inn i fruktuniverset. Frukttimen er en morsom og hyggelig kampanje som appellerer til både store og små.