Diplom

TRY Design

Kampanjeidentitet ‘Frukttimen’

Klikk for å se bildet "Main 02 01 3063 9893Try Apt Frukttimen Visuelt 1 Main" i full størrelse

Art direction og illustrasjon
Nicklas Hellborg / TRY Design

Karakteranimasjon
Tord-Øystein Stubberud

Motion Design:
Roy Kristoffersen og Syver Lauritzsen

Lyd
Kim M. Jensen

Firma
TRY Motion

Utviklere
Daniel Skogly, Magnus Bergman og Marius Nohr / TRY Tech

Digital produsent
Andreas Roel Vevle / TRY Apt

Kreativt team
Hallvard Vaaland og Mathias Sandvik / TRY Reklame

Oppdragsgiver
Bama

Juryens kommentar

I denne kampanjen har sjarmerende fruktkarakterer fått jobben å minne det norske folk om at det er på tide å innta frukt. Slik sørger de for å opprettholde sunne rutiner i en kaotisk hverdag med hjemmekontor, hjemmeskole, hjemmealt. Både karakterene og fargepaletten har noe retro over seg, og vi blir villig med inn i fruktuniverset. Frukttimen er en morsom og hyggelig kampanje som appellerer til både store og små.

Klikk for å se bildet "02 01 3063 9906Try Apt Frukttimen Visuelt 9 Fruktkurv" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 01 3063 9907Try Apt Frukttimen Visuelt 8 Elementer" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 01 3063 9908Try Apt Frukttimen Visuelt 11 Merch" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 01 3063 9909Try Apt Frukttimen Visuelt 10 Plakater" i full størrelse