Gull

Anti

Visuell identitet for Telenor Yng

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Main Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 01" i full størrelse

 

Grafisk design
Erik Johan Worsøe Eriksen og Daniel Lied

Konseptutvikling
Behnam Farazollahi

Rådgiver
Kjetil Wold

Prosjektleder
Janicke Sæther

Firma
ANTI

Design
Henrik Øiestad og Thomas Raddum

Kunde
Thomas Barre og Kristin Argel-Jensen

Firma
Telenor

Oppdragsgiver
Telenor Norge

Juryens kommentar

Dette er en umiddelbar og ærlig identitet som skaper et tydelig fokus på det viktigste; nemlig budskapet. Juryen opplever at identiteten tar de unge på alvor – evner å kommunisere på deres premisser – og unngår å falle for bruken av stereotype ungdomsklisjeer som store selskaper ofte tyr til i kampen om å nå de unge. Vi i juryen lar oss imponere av at en tung aktør som Telenor er villig til å bruke så rå, upolerte og nesten uredigerte virkemidler for å skape en nisje-identitet innenfor egen merkevare.

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 02" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 03" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 04" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 05" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 06" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 07" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 08" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 09" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 10" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 11" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 12" i full størrelse

Klikk for å se bildet "1 1 6079 Telenor Yng Visuelt 2018 C Page 13" i full størrelse