Kampanje
Diplom
Hyper
Kunnskapsspill ”OHM - Et virtuelt vitensenter”
Art direction
Jørgen Van Santen og Kristian Haukland
Design
Mads Frantzen
3D
Marcus Kjeldsen
Interaksjonsdesign
Thuy Gia Nguyen
Forfatter
Trond Petter Sætrang og Øistein Skeie
Prosjektleder
Jeanett Wilberg Schibbye
Konsulent
Lars-Petter Windelstad Kjos
Rådgiver sosiale medier
Annelin Fagernes
Firma
Hyper
Spilldesigner
Are Sundnes / Hyper Games
Ansvarlig hos kunde
Anne-Beth Hansen, Gunnar Romsaas og Kristian Marstrand Pladsen / Statnett SF
Oppdragsgiver
Statnett
Juryens kommentar
En vakker kampanje, laget i en svært imøtekommende og inkluderende illustrasjons- og animasjonsstil. Informativt og pedagogisk innhold, med god bruk av gamification. Videre oppleves samspillet med gameplay som intuitivt, og vi tror derfor at nesten hvem som helst, uansett nivå, kan spille OHM. Innholdet er flott utformet til et innbydende læringsmiljø.