Kampanje
Gull
Void og Kitchen Relamebyrå
Interaktiv installasjon for Kraftwerk ”Secret Num8rs”
Juryens kommentar på video
Konsept, design, produksjon, software og installasjon
Void
Kreativ produsent og konsulent
Aram Zarkoob
Prosjektleder
Karoline Nybakk
Webdesign
Pia Lystad, Marianne Sæther, Eirik Waldemar Fjerdingstad og Kamilla Ellingsen
Art direction
Torkel Bjørnstad Sveen og Per Erik Jarl
Tekstforfatter
Ola Øvrelid og Christian Hygen
Animasjon
Adam Grüner
Klipp
Aasmund Amundsen
Digital Marketing Specialist
Mats Abrahamsen
Head of innovation
Tom Andre Engli Andersson
Backendutvikling
Simen Øian Gjermundsen
Firma
Kitchen Relamebyrå
Fotograf
Einar Aslaksen / Pudder Agency
Filmfotograf
Marcus Schultz og Herman Stenerud / Velcrux / Wordup projects
Oppdragsgiver
Atomic Soul
Juryens kommentar
Juryen blir veldig nysgjerrig. Denne kampanjen forlenger opplevelsen av eventet. Kampanjen blir en attraksjon i seg selv som fysisk engasjerer publikum. Løsningen løfter kampanjetankegangen til et internasjonalt og nytt nivå hvor det er brukt profilering og teknologi som hjelpemidler. Interaksjonen er tatt til et nivå som gjør at den snakker til målgruppen som en fysisk, emosjonell opplevelse. Kampanjen blir dermed en opplevelse og en attraksjon i seg selv, og kryptiskheten fungerer overraskende bra. Fanger Kraftwerks identitet på en glimrende måte.