#StrongNotSilent

Mental Helse og Torp&Co Klinikken startet i helgen en kampanje om selvmordsforebygging. Grafill støtter opp om dette viktige arbeidet.

Stronngotsilent

7 av 10 som sliter psykisk ber ikke om hjelp, og hver uke er det flere tilfeller av selvmord i Norge. Målet med kampanjen #StrongNotSilent er å få folk til å bry seg, og til å snakke om vanskelige tema som selvmord og selvmordstanker.

Grafill bistår medlemmer og utøvere med faglig rådgivning, men vi er også et stort fellesskap og nettverk som er opptatt av arbeidsliv og mentale helse. Vi håper at du vil engasjere deg og tørre å starte den vanskelige samtalen, enten for deg selv eller for en du kjenner som du mistenker at sliter. Sammen kan vi redde liv.

Bleed står bak konsept og visuell identitet for kampanjen.

– Det har vært et svært engasjerende prosjekt, hvor vi håper at resultatet blir at menn åpner seg mer for å snakke om hvordan man egentlig har det. Spenningen i produksjonen, og ved filmopptak, har virkelig har vært tungt å være oppi, både for kunde og oss på byråsiden, men vi er superglade for å kunne være med på en så bra sak. I løpet av kampanjens første helg har vi passert 70.000 eksponeringer på Instagram alene, og det er vi veldig fornøyde med, sier kreativ leder Dag Solhaug Laska i Bleed.

Les mer om kampanjen her

Delta i kampanjen her

Les mer om arbeidet til Bleed her