Studio Levi Bergqvist lanserer nettside

– Hovedutfordringen med nettsiden var å kombinere og vekte presentasjon av 3 års drift med 15 år erfaring og nesten 100 plakater. Inndelingen og utformingen av menyen ble løsningen på dette, samtidig som det viser hvordan studioet jobber og understreker firmaets stadige satsning mot motion.

Alle foto: Einar Aslaksen

Alle foto: Einar Aslaksen

Studio Levi Bergqvist ble etablert i 2016 og jobber primært med visuelle identiteter, art direction, bøker og motion graphics for kommersielle og kulturelle kunder. Siden oppstarten har studioet jobbet med identitetsprosjekter for Røverstaden og Ungdomsledelse, samt profilering av Snø og Svart Hotell gjennom Snøhetta.

Formidling av musikk
Bergqvist har gjennom hele sin karriere jobbet mye for den norske musikkscenen. Alt fra den visuelle identiteten for Operaen til plakater for Øyanatt. På nettsiden finner man derfor en samling av nærmere hundre plakater samlet i en egen seksjon. I dag jobber studioet fast for Jansen Records med plateomslag og ulike events.

Motion graphics
En stadig større del av prosjektene omhandler også animasjoner og levende bilde. Tittelsekvensen Bergqvist utviklet for Ali Parandians Amanda-vinner No Man Is An Island vant blant annet gull i Visuelt i fjor. Kampanjen studioet gjorde for Orions Belte i samarbeid med Steph Hope ble en av vinnerne under årets utdeling.

– Da de fleste uttak i dag er skjermbasert, har bevegelighet og animasjon blitt en stadig viktigere del av hva det vil si å jobbe som grafisk designer.

Siden oppstarten i 2016 har studioet vært involvert i 3 gull og 8 diplomer i Visuelt, samt 1 diplom i Årets vakreste Bøker.

levibergqvist.com