Diplom

Good Morning

En app ”Good Morning Breakfast”

Klikk for å se bildet "6221 A1A0A2E0B92311E39Fb199665A752F20 Original" i full størrelse

Design og art direction
Jørgen Winsnes

Firma
Good Morning

Illustrasjon
Jørgen Winsnes

Utvikler
Peter Wojciechowski og Johan Lindqvist

Eventansvarlig
Thomas Moen

Produsent
Eirik Fjellaksel

Oppdragsgiver
Good Morning

Nettsted
good-morning.no/casestudies/good-morning-breakfast/

Juryens kommentar

Dette er en kampanje som fortjener å premieres fordi den, på et kreativt sett som ivaretar avsenderens varemerke, har gitt målbar kommersiell effekt. Mens mange kampanjer stopper ved det digitale, tar Good Morning Breakfast ambisiøst steget ut i den fysiske virkeligheten, til sultne Cannes-besøkendes store glede. Formmessig er løsningen resultatorientert og spiller på en fysikalitet som fører tankene til de lunsjboksene som byttes mot visittkort og telefonnummer. Likevel opplever vi at originaliteten i det grafiske anslaget har måttet vike for idéens sprengkraft, og kunne ha blitt gitt litt mer kjærlighet for å nå hele veien frem.

Klikk for å se bildet "6221 B79C8910B92311E39Fb199665A752F20 Original" i full størrelse

Klikk for å se bildet "6221 C59691A0B92311E39Fb199665A752F20 Original" i full størrelse

Klikk for å se bildet "6221 Dbc2D6A0B92311E38B6B4B2Af2D0C166 Original" i full størrelse

Klikk for å se bildet "6221 Ef9F1120B92311E3Bf4C419A3Cc58545 Original" i full størrelse