Alle teamene er klare for de ulike Young Lions-kategoriene
Nå er alle Young Lions-teamene klare. Andrea Tjøsvoll og Mimmi Christensen fra Metric Design representerer Norge i design-kategorien.

– Det er en stolthet at Norge atter en gang sender ned team i alle Young Lions-kategoriene, som et av de få landene som gjør dette. Det er spesielt inspirerende å se at bransjen satser så sterkt på de unge kreatørene, og innser viktigheten med Cannes – som er det nærmeste vi kommer et VM i kreativitet, sier Hege Bergsvenkerud Sørli fra CAPA - som er norsk representant for Cannes Lions.
Cannes Lions er verdens største festival for kreativitet, og arrangeres årlig på den franske riviera i juni. Cannes Lions ble startet i 1954 som en ren reklamefilm-festival, men har siden 2011 titulert seg selv som Cannes Lions International Festival of Creativity.
I tillegg til de syv Young Lions kategoriene er det en heldig student som blir plukket ut til Roger Hatchuel Academy (RHA), som er et læringsprogram i samarbeid med Google. Christina Forstønen Bruarøy fra Høyskolen Kristiania ble årets student.
Grafill er Norges samarbeidspartner på Young Lions Design konkurransen i Cannes. To unge, norske designere får hvert år muligheten til å delta i en internasjonal 24-timers designtevling. Våre designløver har kommet hjem med både gull og sølv i bagasjen.
Her er Young Lions-deltakerne i 2019:
Young Lions Media (arrangert av Mediebyråforeningen):
Hanna Sandström og Aurora Bjerke fra MediaCom
Young Lions PR (Arrangert av Abelia):
Siv Martine Nyborg og Karen Brynildsen fra Gambit H+K
Young Lions Digital (arrangert av INMA):
Marcus Hassel og Torkel Skjolden fra Hausmann
Young Lions Marketers (arrangert av ANFO):
Line Stenseth og Grete Noem fra Mills
Young Lions Film (arrangert av CAPA):
Glenn Haugen og Zakarias Nadir fra Tante Randi
Young Lions Print (arranger av Amedia):
Martin Abbedissen Fauskanger og Mateus Porto Hopland fra Good Morning
Young Lions Design (arrangert av Grafill):
Andrea Tjøsvoll og Mimmi Christensen fra Metric Design