Earlynerd: ANTI om lansering av identiteter, journalistikk og pengebruk

Grafills Hus Earlynerd
Gå til innholdet

ANTI kommer til oss for å dele tanker rundt lansering av identiteter, journalistikk og pengebruk. Teamet som har jobbet tett sammen om Forskningsrådets nye visuelle identitet vil også presentere hele veien fra tidlig konsept-stadium til den endelig verktøykasse og alle uttak på veien.

Earlynerd er en arrangementsserie for deg som ønsker faglig påfyll før din travle arbeidsdag starter. Dette er et sted for nerdete diskusjoner, interessante foredrag, og sosialisering med bransjekollegaer, venner og andre kreative sjeler. Kom å få rykende fersk kaffe, deilig frokost, og lær noe nyttig før du tar fatt på arbeidsdagen.

Denne oktober-morgenen har vi fått Kjell Ekhorn i ANTI til å dele sine tanker og erfaringer rundt lanseringer av nye identiteter. Veronika Artiuschenko, Kristoffer Eidsnes og Tom Engli Storsveen vil etterpå gi oss innsikt i arbeidet med Forskningsrådets nye visuelle identitet som nylig ble lansert.

Rykende fersk kaffe og deilig frokost vil bli servert fra kl 08.00. Foredraget starter kl 08.30.

Kjell Ekhorn er kreativ leder i ANTI. Han har over 20 års erfaring som merkevarebygger og designer for såvel kulturinstitusjoner som kommersielle kunder i inn- og utland. Kjell startet Non-Format (nå en del av ANTI) i London sammen med Jon Forss i 2000.

Klikk for å se bildet "Anti Kjell Ekhorn" i full størrelse

Kjell Ekhorn er kreativ leder i ANTI. Han har over 20 års erfaring som merkevarebygger og designer for såvel kulturinstitusjoner som kommersielle kunder i inn- og utland. Kjell startet Non-Format (nå en del av ANTI) i London sammen med Jon Forss i 2000.

Veronika Artiuschenko er designer i ANTI med fem års erfaring fra bransjen. Hun har jobbet med store merkevarer i både inn- og utland, blant annet nylig med Forskningsrådet.

Klikk for å se bildet "Anti Veronika Artiuschenko" i full størrelse

Veronika Artiuschenko er designer i ANTI med fem års erfaring fra bransjen. Hun har jobbet med store merkevarer i både inn- og utland, blant annet nylig med Forskningsrådet.

Kristoffer Eidsnes er senior designer i ANTI, han har ti års erfaring fra bransjen, de siste 8 årene i ANTI. Kristoffer har arbeidet med mange av Norges største merkevarer og vært medvirkende i mange prisvinnende prosjekter.

Klikk for å se bildet "Anti Kristoffer Eidsnes" i full størrelse

Kristoffer Eidsnes er senior designer i ANTI, han har ti års erfaring fra bransjen, de siste 8 årene i ANTI. Kristoffer har arbeidet med mange av Norges største merkevarer og vært medvirkende i mange prisvinnende prosjekter.

Tom Engli Storsveen er strategisk leder i ANTI. Tom har jobbet med merkevarer både som designer, kreatør og planner innen både reklame, digitale opplevelser, tjenestedesign, og strategisk design.

Klikk for å se bildet "Anti Tom Engli Storsveen" i full størrelse

Tom Engli Storsveen er strategisk leder i ANTI. Tom har jobbet med merkevarer både som designer, kreatør og planner innen både reklame, digitale opplevelser, tjenestedesign, og strategisk design.