Grafill Bergen Earlynerd: Digital strategi på 45 minutter


Grafill Bergen presenterer Bergens første EARLYNERD-arrangement:

Earlynerd Bergen April2015

Digital strategi på 45 minutter med Ingvild Moen
Tirsdag 14. april kl. 08.30

De sosiale mediene har kommet for å bli, så enten du skal oppdatere din egen digitale markedsføring eller rådgi kundene, bør du forstå hvordan du skal bruke de ulike kanalene. Vi inviterer til en morgenstund med lynrask innføring i hvordan du best manøvrerer mellom de ulike kanalene Facebook, Twitter, Instagram og LinkedIn, hvordan du utnytter dem og hva slags kommunikasjon som passer hvor. Dette gir deg en god start for å planlegge en digital strategi.

• Hvilke sosiale medier skal jeg satse på
• Hva passer det å si hvor
• Hvordan vekke interessen
• Tips og triks for en enklere hverdag
• Verktøy for overvåking

Vi byr på kaffe og litt småting å bite i.

Foredraget starter kl 0845.

Velkommen!

Adresse:
Impact Hub Bergen - Holmedalsgården 3
https://goo.gl/maps/LlUOb

Facebookevent:
www.facebook.com/events/825...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

NB!! Påmelding kr. 100,- følg link:
grafillbergen.hoopla.no/sal...

Ingvild Moen
Rådgiver/foredragsholder, Resonate

Ingvild er en entusiastisk foredragsholder med en genuin interesse for sosiale medier.

Hun har arbeidet med operativ og strategisk merkevarebygging i sosiale medier siden 2009, hun er digital rådgiver, leder av workshops, kreativ diskusjonspartner og innholdsleverandør. På kundelisten finner vi navn som Nordea, MTG TV (tidligere TV3), FINN.no og Statskog.

Ingvild ble Årets Sosiale Medier Personlighet, under Social Media Days 2014.

www.resonate.no