Webdagene 2017 - rabatt til Grafill-medlemmer
Siden 2006 har Webdagene vokst til å bli Nordens største konferanse innenfor digital kundeopplevelse. I oktober åpner Netlife Research dørene for 12. gang. Det ventes ca. 1200 deltakere til to dager med tilbakeblikk på Internett uten nostalgi og fremtidsblikk uten hype.
For å forstå hvor vi skal med digitaliseringen, må vi forstå hvor vi kommer fra, og reflektere over hva vi gjør i dag. Under Webdagene kan alle som jobber med web og digitale flater ta en fot i bakken og se utviklingen i perspektiv som grunnlag for å stake ut veien videre, i et program hvor teknologievangelisering må vike for fokus på bruker- og kundeopplevelse.
Litt fra programmet:
Jessica Walsh, partner i Sagmeister& Walsh, New York, skal snakke om hvordan hun strukturerer sine kreative prosesser.
https://www.webdagene.no/foredragsholder/jessica-walsh
Mandy Mandelstein fra Luxloop, New York skal snakke om hvordan hun jobber med å bringe det digitale ut i det offentlige rom.
https://www.webdagene.no/foredragsholder/mandy-mandelstein, nye måter å fortelle historier på
Erik Modig, svensk kommunikasjonsforsker (som ble kåret til beste foredragsholder på Webdagene i fjor) skal snakke om hvordan kommunikatører kan snakke til hele hjernen.
https://www.webdagene.no/foredragsholder/erik-modig
Her er hele programmet: https://www.webdagene.no/program
Prisen for deltagelse på Webdagene er nå 9500+ mva.
Grafill-medlemmer kan få to dager for 6700+ mva ved å bruke koden #grafill.
Konferansen går i Oslo Spektrum 18. – 20. oktober 2017.